Saturday 13 June 2009

Masuk Jun - Bulan Ni 8 Hari Aku Outstation, YES!

Masuk je bulan Jun ni bermakna dah setengah tahun dah kita sume berada dalam tahun 2009. Ini bermakna ada 6 bulan lagi nak abes tahun ni. Dalam sibuk kita bercakap pasal El-Nino sekarang (September br ok), jerebu, Ronaldo pindah (Huhu), Selsema Ba.Alif.Ba.Ya etc., aku pulak bakal menyibukkan diri kat Serting dan Jengka dr 19-24 Jun 2009 sebagai askar pengiring kakitangan yang datang dari Sabah untuk ke Temasya Sukan FT. Rasa bahagia pulak tak masuk ofis 6 hari tu tp terpaksa menyibukkan diri untuk menguruskan kedatangan diorang sume start diorang sampai ke LCCT sehinggalah diorang naik plane ke Sabah pada 24 Jun nanti. Namun begitu, sementelah ketiadaan aku selama 6 hari tu nanti dimulakan dengan kegilaan untuk menyiapkan kerja di ofis sebelum hari keberangkatan kami pada 19 hb. Ini bermakna, kerja yang perlu dilangsaikan pada tempoh ketiadaan itu nanti perlu diselesaikan secepat mungkin bagi mengelakkan pertimbunan kerja apabila balik dari outsation.


Sumber Gambar : www.infomalaya.com

Aik, br 6 hari. Lagi 2 hari mana??..Ya, 2 hari lagi pada hujung bulan, 29 dan 30 Jun pula seperti biasa merupakan hari aku n bos aku pergi buat stock taking. Di mana? kali ini di Gedangsa dan Felda Sg. Tengi Selatan. Aku plan baru je nak balik umah tapi br aku teringat bulan lepas br je aku balik..so bulan ni aku ingat nak balik Muar je la, layan Karaoke Box kat sebelah Wetex Parade. Dalam tempoh 8 hari ni juga bermakna tak dapatlah aku surf internet..huhu..pasti hidup ni membosankan kalau benda2 berteknologi seperti internet ni xde kat sekeliling kita. So pesanan aku pada hadirin sekalian sentiasalah memakai topeng muka apabila ingin keluar ke mana2 sekarang ni. Topeng muka 2 in 1, bagi mencegah jerebu dan selsema Ba.Alif.Ba.Ya....MR

No comments: