Monday 22 August 2011

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN & BULAN KEMERDEKAAN

Hahaha..Macam pelik je dah masuk Ramadhan ke 22 barulah aku terhegeh-hegeh nak ucapkan Selamat Ramadhan. Orang kata 'its better than nothing' (aku belasah je tu)..Hehehe..Tak lupa jugak nak ucapkan Selamat Hari Merdeka kepada semua Rakyat Malaysia yang bakal menyambut Bulan Merdeka & Bulan Syawal serentak. InsyaAllah. Yang pasti aku akan bercuti seminggu balik kampung di Johor. Kepada kawan2 sekampung yang nak ajak beraya, Raya ke-3 baru aku free. Datanglah rumah aku di Felda Semenchu, Kota Tinggi, Johor.

Yang pasti pintu rumah aku akan sentiasa terbuka menyambut kedatangan kawan2 & sahabat2 sekalian. Raya tahun ni genap 2 tahun arwah adik pergi meninggalkan kami. Yang pasti tiada lagi gelak ketawa riang dia di pagi Syawal menuntut duit raya dari kami. Terlalu awal rasanya beliau pergi meninggalkan kami namun begitu Allah lebih sayangkan dia. Semoga rohnya dicucuri Rahmat. Al-Fatihah. Sehingga artikel ini ditulis, aku masih lagi belum beli baju raya untuk dipakai pada pagi raya nanti. Entah mcm mana, sampin je yang aku sempat beli. Yang lain2 belum sempat lagi. Tinggal lebih kurang seminggu je lagi. Harap2 dapat baju raya yang lebih murah kalau beli last2 minit ni...Korang tau tak kat mana ada jual baju raya yang murah tapi cantik??Hehehe...

No comments: